I Heart Elmo



new entry :')
0 elmo[s] ♥



hujan lagi . Alhamdulillah :'D hujan itu rahmat daripada Allah kepada ciptaanNya . Allah Maha Penyayang lagi Maha Pengasih :)

today entry nk cerita tentang ape pun aku kurang pasti laa . nak apply kerja kat BPM tpy tahun depan rasanya sebb pertengahan bulan Disember 2012 my family nk ajak pergi holiday . lama dah tak holiday bersama keluarga . mana tak nye . berlajar jekk memanjang . maklum lah nk hadapi SPM .

now SPM dah tamat 27 November 2012 . aku target 5A+  . tapi tak tahu laa dapt ke tak ape yg ditargetkan . Insyaallah dapat kot . kalau dpt lebih A lgi bagus . then dapat laa  sambung belajar seperti mana yg di impikan sejak dulu lagi :'D

aku dapat PRA-DIP di UTHM tapi aku menolak untuk pergi . begitu juga family aku sebb yuran nye terlalu mahal padahal hanya 4bulan . bayarannya juga tidak sama dengan apa yg dinyatakan di internet . 
















Thanks For Reading :)





All rights reserved by ® Nur Anis
♥ Si Gadis tweet ツ ♥ 2012.